11/4 Slottskogen

Idag kom Cissi hem till mig och så åkte vi in till
Slottskogen och satte och hade det skönt i solen.
Alex och Erik var med oxå. Och självklart mina
2 små söta hundar!
Vi människor satt få filtar och hundarna satt med
13 meter lina och massa leksaker.
Det var riktigt trevligt men det var väldigt skönt att
komma hem. Det tar på krafterna att hålla koll på
hundar och allt runt omkring.
När jag kom hem så gick jag in och lämnade djuren.
Och så gick jag till Hyde Park och åt.
Var hemifrån i 1 och en halv timma och inga olyckor!
UNDERBART!
På kvällen dock led jag av vätskebrist.. inte roligt alls..



Dagens bilder
   
   
   
   
   
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0